Srhtzlyh Merhaba hanımlar😊 bende iki gündür aşırı hafifleme hissi var. Çatı ağrım bacak ağrım akşamları olan sancılarım kayboldu resmen. Evde hoplaya zıplaya geziyorum acaba küçük hanım doğmaktan vaz mı geçti ki😂 benim gibi olan var mı aranızda?
Mutlubirannee Srhtzlyh Bende 37 haftalığım, gecen hafta kasık ağrısından uyuyamazken, yürürken zorlanırken şimdi sanki hamile değilim birden rahatlama geldi neden bilmiyorum 😃😊
Ozge-Akcakaya Srhtzlyh bendede tam tersi vallah 😣 cok fena ağrılarım oluyor hele son 3 gündür şiddetli bel ağrım var. Ve cok fena aşağıma baskı yapıyor bacak iclerime kramp giriyor resmen baskıdan dolayı. Birde kasılmalarım 1 haftadır coğaldı. Rahim ağzı kısalmış her an gelebilir dedi doktorum gecen hafta ama bakalım. Normalde carsamba sezeryan planlamıştık. Bu arada 37+4 üm
Mhmtaff Srhtzlyh bende tam tersi 38+5 oldum öyle bir ağırlaştı ki vücudum sorma zorla yatıp zorla kalkıyorum ☺️
Srhtzlyh Btm571 ay hadi inşallah 🤭 birden böyle olunca şaşırdım karnım kocaman olmasa hamile degilim diyecegim
Vildans Ozge-Akcakaya ayni seyleri yasiyoruz.bende 38 deyim.carsamba sezeryana alincam.asiri kuyruk sokumu agrim var
Srhtzlyh minikbaby06 inşallah öyledir ya sabırsızlanıyorum artık🤭 daha birkaç gün öncesine kadar yürüyemiyordum oturduğum yerden kalkarken bile çatım çok ağrıyordu şimdi hiçbir şey yok
Srhtzlyh Mhmtaff hayırlısıyla bi doğursaydık sabırsızlanıyorum iyice. Bende hafifleyince umudum kalmadı herhalde vazgeçti bebem gelmekten dedim😅
minikbaby06 Srhtzlyh 22. Haftadayım ben bile acayip sabırsızlanıyorum sağlıcakla alın kucağınıza bende o haftaları sağ salim görebilirim inşallah 🙏 ☺️
hazal_prensesim2021 Srhtzlyh bebek doğum kanalına girmiş öyleyse hafiflediginize göre yakında gelicek demektir🤗
askvehuzurum hazal_prensesim2021 benimde ağrılarım 2 gündür yok şükür ama bebğim kıpır kıpır ve sert vuruyor nedendir acaba bu arada 35+2 haftalık
Mhmtaff Srhtzlyh aynen valla bende öyle artık doğsun diyorum hayırlısıyla sabır kalmadı beklemekten ☺️ Pazartesi randevu aldım sezeryan olucam ama daha gün vermedi bakalım ne dicek ☺️
Uykulugebe Srhtzlyh ben de 38+3üm aynı şekilde benim de öyle. Ama ben normal doğumu beklemeyecegim sezeryan olacağım
Srhtzlyh Uykulugebe bizimki normal doğum olacak son zaman bi terslik çıkmazsa inşallah. Hayırlısı bakalım sağ salim alalım inşallah miniklerimizi kucağımıza hepimiz🌸
Mom092 Srhtzlyh ay bende oyle asiri adet sancilarim olurdu resmen durdu hcbsey hissetmiyorum agirligim haricinde 😄 38+1 😬 ama ben doguruyorum haftaya cumaaa