Akmaral canım bende kürtaj dan 1 adet sonra gebe kaldım . Kürtaj olduktan sonra hiç adet görmedin mi değerin sifirlandi mi diye kontrol ettirmismiydin çünkü adetten önce değer sıfırlanıyor diye biliyorum doktorum öyle söylemişti bana . 1 adet görmeden değerin sifirlanmaz demişti o yüzden soruyorum