Merhaba ben en başından beri hep normal doğuma odakladım kendimi suan 38+3 deyim 30. Haftadan sonra nefes darlığı kalpte baskı hissi başladı her zaman olmasa da gece uyurken falan zor nefes alıp veriyorum acaba bu normal doğumda sıkıntı çıkarır mı korkmaya başlamadım değil yani kendimi sıkarken nefes alamam diye düşünüyorum😫