SedaCeki Selamlar 7. Haftanın içindeyim cok hafif bel ağrım oldu iki gun, gecti 3. Gündeyim regli sancisi gibi sancim var cok canımı yakmıyor ama gün boyu sürdü ilk defa bugün yaşadım bunu normal mi? 7. Haftanızda neler yaşamıştınız ?
Aylusum Aynı beni anlatmışsın 7.4 haftalık bel ve kasik ağrım var birde iştahım kapandı bu aralar psikolojik olarakta cok sınırlı oldum😚
SedaCeki Aylusum bir tık daha agresif olduğumu soyleyebilirim bende ama cabuk fark ediyorum saçma sinirlendiğimi :) iştahım 1.5 haftadir falan eskisi gibi değil sevdigim yiyeceklere tahammül edemez oldum. Bir sorun olmasın da yasayacağım her belirti kabulum :)