AhmetarZencirkran 29+3 haftalık hamileyim 2 gün önce kan uyuşmazlığımız olduğu için iğne yaptırdım iğne yaptırdıktan sonra bebeğim çok hareket etmiyor hissetmiyorum böyle durumda olanlar varmı
Mervemir AhmetarZencirkran bizde de var kan uyuşmazlığı sizin ilk çocuk mu insAllah bişey yoktur canım hayırlısı ile kucağına alırsın ama normal diye biliyorum tüm hareketlerini hissedemeyiz şekerli bişeyler yemeyi denediniz mi
AhmetarZencirkran Mervemir Evet ilk çocuğumuz bundan önce bir kimyasal gebelik geçirdim onda yapmışlardı 2 gün öncede bu gebeliğim için yaptılar iğneden sonra azalma oldu sanki karnım boş gibi Bebek yokmuş gibi şuan korkuyorum