Melosss_4433 bende istanbuldayım da eşim işi gereği yarın nası çalışacağı bile belli olmuyo açıkcası bana devlette pek detaylı uytrason yapılmıyo işte yaşı küçük veya büyük ya da ikiz 3 üz gebe olanlara bakılıyo demişlerdi ama sizi görünce sormak istedim randevuyu kaç gün önce almak gerekiyo benim de 1 hafta sonra 20. Hafta olacak bende istiyorum detaylı ultrason bide gidip geldikten sonra beni de bilgilendirir misiniz önerip önermediğinizi tecrübelerinizi rica etsem 🤗