Ipekcagan eğer gebelik şekerin çıkarda bunu bilmezsen önlem almazsın ve bebğin normalinden zayıf veya şişman olabilir. Doğumda sıkıntılar çıkabilir senin ve bebeğin için zor durumlar oluşabilir. Ama önceden bilirsen önlem alınır bu gibi durumlar yaşamadan sağlıklı devam edersiniz. Ayrıca yüklemede içtiğin şekerli sıvı bir dilim baklava kadar şekerli. Kendimizi kandırmaya gerek yok akşama kadar birsürü tatlı gömüyoruz meyvedir şudur budur derken. Şeker yüklemesi zararlı diyenleride anlamıyorum gün içinde hiçmi bir şey yemiyorlar yediğimiz ekmekte bile şeker var. Benim bi sıkıntım yoktu ama ailemde şeker hastalığı genetik olduğu için yaptırdım. Şükür bende çıkmadı ama çıksaydı bilirdim en azindan ona göre hareket ederdim. Yükelemden sonra herhangi bir sıkıntı yasamadim kan degerlerime ya da bebeğime bi farklılık yaratmadı