3458 Melektcr58 kerıme hanim var o da gayet ıyı bıraz muayene ucretı dıgerlerınden fazla ama gayet ıyı doktor
Musonn Kerime hanıma gidiyorum ikinci doğumun olacak inşallah. Güleryüzlü ayrıntılı anlatıyor herşeyi. Ben memnunum
3458 Musonn inşallah Allah hayırlısı ıle kucağınıza almayı nasıp etsın 🙏 bende pko var çocuk ıcın gıdıuorum. Ilk sansa başladım ama daha sonradan orda bekleyenlerle de konuştum herkes çok memnun
Neso_92 Bende sultan şalka gidiyorum gayet ilgili memnunum .biraz alakasız olucak ama Sivas medicana olarak görünce buradan sormak istedim bilen vardır diye ayrıntlı ultrason ücreti hakkında bilgisi olan var mı ?
Neso_92 Musonn Aysenfal teşekkür ederim Bilgi verdiğiniz için bende 20 ocakta gideceğim hayırlısıyla hepimiz sağlıklı sonuçlar alalım inşallah 🤲🏻😊