Hill97 Emin olun tatlı isteyen biri ve sürekli tatlı yiyen birisi bende olmadim. Hamileliğinde günde kilo kilo tatlı yiyen kişilerde şeker çıkmazken bende çıktı. Bu tatlı yemekle alakalı birşey değil. Yediğimiz ekmek bile şekeri o kadar arttırıyor ki. Açlık tokluk vererek gebelik şekeri direk ortaya çıkmıyor. Eğer bir çikolata yediğinizde 200 üzerine çıkıp çıkmadığını nerden bileceksiniz? Kanınızdaki insülin dalgalanması ileride çocuğunuzda insülin direnci olarak geri dönebilir. Lütfen bebeğinizi düşünün.