_Mother_ Kızlar ücret hakkında bilginiz var mı? Ben Seyhan başkent hastanesine gidiyorum oranın bilen var ise yazar ise sevinirim ya da gittiğiniz hastanenin fiyatı nedir teşekkürler şimdiden
asyaninannesii _Mother_ canım başkent hastanesini arayıp doktorunun ismini verip kadin doğumdan sorabilirsin onlar sana ücreti söylüyorlar ben öyle öğrenmiştim 🥰ama su An unuttum medline gidiyorum ben orda bütün tahlilerimi yaptırmıştım
asyaninannesii _Mother_ iyi çok şükür kuzum 3 aylık olduk Asya hanımla uyuyor şimdi yeni uyuttum da atak dönemi geçiriyoruz bu aralar huysuz da bugün hamdolsun iyiydik
_Mother_ asyaninannesii yaa maşallah canım size yaa ❣️🤗 ataklar o zamanlar da oluyor sanırsam kavramaya çalışıyorlar galiba bende Elif Asya’yı bekliyorum işte 23 haftalık olduk
asyaninannesii _Mother_ yaaa az kalmış canım masallah yarılamışsın yolu🥰ataklar boyle oluyor ya büyüme atağı diyorlar
_Mother_ asyaninannesii aynen canım az kaldı çok şükür her şey yolunda şuan doğmasını bekliyoruz babası ile çok heyecanlıyız😂🤗 rabbim senin meleğini de size bağışlasın inşallah 🤗
asyaninannesii _Mother_ amin cnm Allah razı olsun tahmin edebiliyorum o heyecanı annelik çok güzel bisey ya 🥰rabbim herkese tattırsın bu sevgiyi anlatılmaz yaşanır 🥰sizde sağ Salim kucağınıza alırsınız insallah kuzucum