Arkadaşlar memorialde doğum yapmaya karar verdim ama malum pandemiden dolayı bir refakatçi kabul ediyorlarmış eşimle ben olacağız yani. Aranızda bu süreçte orada doğum yapan var mı ebeler hemşireler nasıl ilgililer mi emzirmede yardımcı oluyorlar mı?