14+6 günlük bir hamişim. Bebegimi bi kaç gün önce hissetim. Bayag uzun hareket etti. Anlatamıyorum da böyle sanki biri karnıma sürtüyo, minik minik pıt pıt 🙈 Ama ondan sonra hiç hissedemedim gerçi daha küçük ama ne bilim kafam takıldı. Normal mi bu durum acaba?