4 haftalık gebeler ne belirtiler varken öğrendiniz bebeginizi. Ben sık idrara çıkma beyaz akıntı ve yorgunluk hissi. Kasıklarda hafif ağrılar var. Adetime 3 gun kala test yaptım çıkmadı . Simdi adetim 1 gun gecikti daha test yaptirmadim. Ne zaman yaptirlamiyim sizce varmıdır