Ftmal
sen negatif eşin pozitifse evet kan uyuşmazlığı var. Bizimde var çünkü. Kesin bilgi 🐣 28. Haftada kan uyuşmazlığı iğnesi vurulacak, doğumdan sonrada bebeğin kan grubuna bakılacak hemen duruma göre bidaha iğne olup olmayacağı anlaşılacak dedi doktor. Neye göre anlaşılacak orasını tam dinlemedim hele bi doğurayımda 😅