Merhaba arkadaşlar 23.haftalık hamileyim benim kan grubum 0 negatif eşimin kan grubu B aramızda kan uyuşmazlıgı oluyor mu oluyorsa nasıl bir yol izlicez iki tane doktora gittim ikiside farklı şeyler söyledi birisi evet var kan uyuşmazlıgı dedi ve iğnesi uygulanıcak dedi diğeri ilk bebekte gerek yok dedi ne yapıcam şaşırdım başından geçen varsa beni bilgilendirebilir mi şimdiden çok teşekkür ederim 🙏🌸