Dunden beri hic kalkmiyorm zate zornlu ihtiyac disinda ama 2 hastaneye gittik hic bisey yapmadilr ozeller haftasonu bakmiyo zorla ilac yazdirdm kendime onu icince agrim dindi ama.kananamm devm edince ve her lavaboya gidisimde boyle parcalar dusunce aglamaktan jendimden gectm bebegime bisey oldu diye.insAllh bisey olmaz Allhim.yarin sabah 9da randevum var sabah olmuyo zaman gecmiyo hic 😔😔