Busraozzz 4+4 kem devlet hastanesinde konturole gittim ve doktorum iki ay sonra gel sürekli gelmene gerek yok dedi covid olduğundan dolayı ama iki ay çok değil mi ya
flowers Busraozzz daha bebek cok kucuk ben o haftamda 3 hafta sonra gitmistim bence sizde gidin. Durumunuz varsa ilk birkac muayene ye ozele gidin. Sonra da ayda bir gitmeye basladim
Yenigebe9 Busraozzz kanama vs yoksa 2 ay cok iyi. 12.haftada basliyor aslinda kontroller. Ben 5, 6 haftada bir gidiyorum. Korkmayın normali olan bu tabii insan dayanamıyor
Ohaezgi Busraozzz daha kalp atısını duymamışsınızdır 2 ay cok fazla ben o haftalarda ilk haftada bir sonra iki hafta kalp atısını duyduktan sonra ayda 1 çıktı yani 2 ay normalde de fazla geciken bi durum
Beyzan Busraozzz şimdi senin normalde 7. Haftada en geç 8 de gitmen ve kalp atışını duyman gerekir sonra eğer her şey yolunda giderse 12. Hafta ile 14. Hafta arası ikili test için gitmen gerekirm yani bu da ayda 1 kere gitmen demek oluyor
Ohaezgi Beyzan aynen yapılması gereken testler var anne içinde bebek içinde valla garip dimi bazı doktorlar🤷🏻♀️
Busraozzz Beyzan şuanda 6+2 günlüğüm doktor bir şikayetin olursa gel birde vitamin yazdı ilk hamileliğim bende ne yapanını bilmiyorum aça 7 veya 8 haftamda gitsem kalp atını duymak için ondan sonra dediği tarihte giderim diye düşünüyorum
Morcivert07 Busraozzz ben önemli bişey olmadığı sürece 2 ayida geçiriyorum. Kalp atışını duyduktan snra heray gitmeye gerek yok bence
Busraozzz Morcivert07 suanda 6+2 günlüğüm bende kalp atışını duymaya gel falan gel demediği için şaşırdım ama çevremdeki insanlar çok iyi bir kadın doğumcu olduğunu pndemiden dolayı böyle söylediğini ve haklı olduğunu söylüyorlar ama doktorum bi şikayetin olursa gel dedi yedinci veya sekizinci hafta gitsem kalp atışını duysam sonra bir ay sonra tekrar giderim diye düşünüyorum
Duyguff Morcivert07 kalp atışı duyduktan sonra kalp atışının durmayacağının garantisi mi var?belki riskli gebesiniz takipte kalmanız şazım?? Bebek karnınızda ölürse zehirlenirlenirsiniz nasıl bir kafa yapısı bu anlamış değilim
Morcivert07 Busraozzz aynen öyle canım kalp atışını duy sonra 12.haftada t at için cagiricaktir zaten seni
Beyzan Busraozzz kalp atışı önemli canım Allah korusun bebek var mı yok mu şu an o bile belli değil. Dediğin gibi kalp atışını duymaya git gerisi gelir zaten söyler sana ne zaman gelmen gerektiğini
Sznr-52 Busraozzz ben gittiğimde Dr. a 5+1 hamileydim ve Dr.um bana iki hafta sonra gel kalp atışını duyalım dedi bakalım ondan sonra ne zaman gel diyecek
Busraozzz Melike95 İstanbul’da yaşıyorum ve burda herşey Ates pahalısı pndemiden dolayı çalışamıyoruz kısa çalışma ödeneğinden yaralanıyorum ilk aylarda devlete gitmek istedim bilmiyorum sanırım eşimede yük olmak istemiyorum
Busraozzz Morcivert07 sonuç olarak ilk hamileliğim çok korkuyorum ya kese vardır da kalp atışı olmazsa bilmem ne diye nasıl iki ay sonra çağırdı onu da şaşırıyorum doktora gideli iki hafta oldu ya bir hafta yada iki hafta sonra tekrar gitmeyi düşünüyorum
Bittercikolataa Kesinlikle korkutmak istemem lütfen yanlış anlama. Ilk gebeliğim de 1 aydan 1 aya çağırdı bebegimin kalbi durmuş ve 3 hafta ölü kalmış içim de. Az daha gitmeseydim zehirlenmeye başlıyordum. Ilk baslar da ihmal edilmemesi gerek bence.
Busraozzz Bittercikolataa Ama zaten doktorum bir şikayet olursa gel hani falan dedi yani Pandemiden dolayı böyle söyledigini düşünüyorum hani zaten öyle dedi Pandemi çok olduğundan dolayı iki ay sonra gel dedi bir şikayetin olursa gel dedi ekstra bir şey söylemedi
Ces90 Busraozzz ben ilk kontrol ume 11+2 de gitmiştim sonrası hep ayda bir bazen 3 hafta da olduğu oluyor 32 deyim şuan