Hailme_1999 Seahammer yaptırılır tabiki nie yaptırılmasın ben 14 haftalık gebeyim ayda ypytrm geyette temiz olmyo idarede edyo 1 aya yakın
Zeyzey1616 Seahammer 7 aylık hamileyim hala ağlaya gidiyorum hep aldırdm yani hiçbir sorun olmadı olmuyor
Melisa_eker prensesim35 benim göbeğimde de kıllar çıkmaya başladı oraya yapsam olur mu ki bilmiyorum bayadir da ellemedim ama felaket gozukuyor sorun olur mu sizce yapsam.
ozlemmyy Zaten heralde en rahatı da ağda yaptırmak. Göbek büyüdükçe başka bişey yapamıyorsun maalesef
Hailme_1999 Seahammer yok cnm 7 haftalıkken bile gitmştm sıkıntı olmyo biraz ilerleyen zamanlarda hassaslaştgmz için acyblr
Hailme_1999 Melisa_eker ben kuaförüme söylmştm çok hamile müşterim glyo aldryo dedi ama bana kısmet olmadı daha ama bende çıksınlar aldrcm
Yaagmurr Melisa_eker canım kaç haftalık hamilesin ben doktoruma sormuştum başlarda göbek için düşüğe neden olabilir diye izin vermemişti
Hailme_1999 Melisa_eker bende de çok siyah şekilde çıktı muayeneye giderken untydm göbegümi açmaya ama aldm ben
Yaagmurr Melisa_eker evet bence kesinlikle sormalısın doğru hatırlıyorsam bende 8 veya 10 haftalıktım