havhaz34 Benimde ikisi farklıydı tamamen ama cinsiyet aynı. Onunla alakası yok her gebelik aynı değil zaten cnm.
Dlrsdzynpzll Bende ikinci kizima hamileyim bu hamileligim daha kotuydu bence bira yaşın ilerlemesiyle alakali olablir diye dusunuyorum ve farkli olsada cinsiyet farkli olmuyor