Hepinizle gerçekten aile gibi olduk burda ve yalnız olmadığımı anladım o kadar açıklayıcı ve kendinizi yerime koyarak yorum yapıyorsunuz ki dua edip bebek hareketini kontrol etcem napalim Rabbim.buyuk çok sağolun kızlar düşünmeyeye caliscam ilk gün olunca gece uyumadim hep tetikte hareket ediyo mu diye inşallah geçicek doğum korkusu vardı o da kalktı yeter ki sağlıklı aliyim kucağıma