Ben umranıye medipole gidiyorum da hastaneden cok memnunum cunku cok temiz ve guleryuzlu calisanlari var, takibimi sedef binoz yapiyor ama nur hanim ve zeynep hanim diye 2 doktorla ilgili de cok olumlu yorumlar var. Sedef hanim iyi fakat biraz soğuk birisi o yuzden degistirecegim sanirim kararsizim.