Zeyynep Kızlar 1 aydır kanamam ve düşük riskim var son gittiğim muayenemde de bebek eşin biraz aşşağıda kanamana buda sebep olabilir dedi ne olduğunu da o an idrak edip soramadım ilk bebeğimi normal doğum yapmıştım böyle şeyler de yaşamamıştım normal doğuma engel bir durum mu bu ??
Mira61 Zeyynep canim kac haftalik gebesin ayni sorun bndede oldu kanamam oldu bebegin esi assagida dedi dusuk ignesi kullandim 2 hafta sonra kotrole gittim cok sukur yukari yavas yavas cikiyo dedi
Bebek-geliyor Zeyynep 13+5 de kanama ile gittiğimde plasenta önde olduğunu öğrendim. progestan ve proluton iğne kullandım. Rahim genişledikçe yukarı çıkma ihtimali artıyor önemli olan rahim ağzını tam kapamaması. ben 33+2 deyim hala ön tarafta yukarı çıkmadı ama doğumu son günü yukarı çıktığı da oluyormuş kendinizi yormayın ayakta kalmayın ayaklarınızı yükselterek uzanın. Sağlıkla gelsin.
Zeyynep Mira61 16 haftalığım canım düzelebiliyormu bu durum ya sezeryan hiç hazır değilim tabi sağlığı herşyden önemli ama
Zeyynep Bebek-geliyor inşallah canım sağol bir aydır yatıyorum ama mecburen artık yemeğimi yapıp bulaşık çamaşırımı yıkıyorum ilgilenicek yok malesf
Baby06 Zeyynep bana da bebek eşi aşağıda denildi şuan 28 haftalık 2. Gebeliğim 4 doz iğne oldum ama kanama falan olmadı ALLAH şifa versin canim
Mertimm Zeyynep Eger es yukarı çıkmazsa evet normal doguma engel kan takviyesi falan da gerekebilir Doğumda insallah haftanız erkense yukarı çıkma ihtimali de var .. Allahim şifa versin ben çok cektim Bebek eşinden 🥺
Goncikim Mertimm bende de plesenta previa var totalis olmuş artık😞32. haftamdayım 34. haftada alacağım deri doktor🙏😞sizin nasıl oldu doğum yaptınız mı
Mertimm Goncikim Ben de de plasenta previa vardı. İlk gebeliğim de tabi 31 haftalıkken hastanede yattım. Tam bir hafta . Allah’tan bebeğimin sağlığı yerindeydi . Eve gittim sadece yattım hicbirsey yapmadım . Tam 38 haftalikken sezeryanla dogum yaptım . Zaten bu rahatsızlığı olanlar normal doğum yapamıyorlar . Gerekirse doğumda kan takviyesi yapıyorlar .. İnsallah siz de bebeğinizi sağ Salim alırsınız kucağınıza .
Goncikim Mertimm çok geçmiş olsun canım🤲🧿peki doğumunuz nasıl geçti,çok kanama oldu mu,kaç günde çıktınız hastaneden,dikişleriniz göbek üzeri boydan mı sizinde🙏
kadriye25 Maalesef bende de aynı sıkıntı var 13 de aşağıya yakın dedi 15 de rahim ağzını kapatmış dedi. Ama 24. Haftaya kadar yukarı çıkma ihtimali var dedi.Bakalım inşallah çıkar zaten bi kaybım var. Rabbim sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah 🤲🤲
Mira61 Zeyynep duzeliyo daha cok erkenmis canim 24 haftaya kadar duzelebiliyomus ama temizlik falan yapma yemek yap yat assa iliskide yasak duzelicek insallah sabret
Zerrinakarsu Benimde öyleydi kanama var diye gitmiştik korkmuştum, bebek eşi aşağıda dedi zamanla yukarı çıkar dedi bir ay sonra yukarı çakmaya başladığını söyledi doktor
Zeyynep Zerrinakarsu benimde geçen hafta öyle birşey söylememiş ti bu hafta söyledi sonradan mı aşşaya indi acaba
Zerrinakarsu Zeyynep başlarda banada aşağıda dememişti sonra böyle olduğunu söyledi kanama ile gittiğimde.. merak etme düzelecektir ama dikkat et, bize doktor ilişkiyi yasaklamıştı sonra düzeldiğinde yasaklarım kaldırıyorum dedi 😊 aklında bulunsun
Mertimm Goncikim Çok teşekkür ederim ☺️ Kan takviyesi yapıldı kanamaya ek ne olur ne olmaz diye .. Bir gece yattık bir sorun olmadı ama dikiş yerim biraz daha asagida kasikda benim .. Dikişler boydan değil normal yanlamasina yapıştırma zaten . Üç çamaşırı gelince çok acıyordu ama geçiyor zaten on günde .. arada uyuşukluk oluyor ama oda normal her sezeryanda oluyor o zaten . ☺️
Goncikim Mertimm allahım beni de sizin gibi kurtarsın inşallah❤️🤲çok soru sordum ama🙈bide tamamen mi uyuşturdular sizi de bana doktorum genel anestezi yapacağım dedi. Kaç saat sürdü ameliyatınız