MelekZBMY Ben Kayseri şehir hastanesine gidiyorum gayet iyi çok temiz özelede gittim iki yerleşe aynı ilgiyi gördüm o yüzden boş yere paranı özel hastanelere harcama bebeğe harcarsın
MeRaLm Bende şehir hastanesine gidiyorum 14 ocak sezeryan gunu verildi doğum ve sonrası nasıl diye merak ettim