hakanebru_ Rmysusta hayır konuşmadım ben henüz yarın da devlette var kontrolüm beyhekime gitseydim soracaktım. Ben özele de gidiyorum devlete de doğum zamanı her ihtimale karşı iki yerde de doktorum olsun sıkıntı yaşamayayım diye
Rmysusta hakanebru_ ben Yalova’da oturuyorum ssvd için sevilay hanıma gelmeyi düşünüyorum o yüzden fiyat sordum