Blablabla busracekerr bence yağ karışımını az kullanın. Sürekli tüketmediğiniz sürece problem olamaz diye düşünüyorum. Ama yine de doktorunuza danışın isterseniz.
momsboys busracekerr çin restoranından sipariş etsen daha güzel hem sebzeli çok severim ama marketlerde satılan bence cok zararlı katlı maddeli hiç yemeyi düşünmedim yada youtubeden evde noodle tarifi yazıp evde yap bence çok daha sağlıklı
Kuzeyufuk Bence hiç güzel bişey değil o ya yani mideye boşa zarar paketlenmiş ve tamamen sağlıksız canınız cekiyorsa tadına bakın ama bence aşırıya kacmayın