7+1de pazartesi günü kalp atışını duydum onun öncesi o iki hafta geçene kadar öldüm dirildim neden bu kadar hastahaneye kontrole gitmeye korkuyorum 😫 bunu nasıl yenecem bilmiyorim tüp bebek ile gebeyim 8 haftalık oldum bugün 7de gittim iki haftaya tekrar kontrol demişti 1 haftam var ozman kalp atışına iyi dedi doktorum artık iyidir demi bebeğim bisey olmaz kafayi yedim artık düşünmekten onu ve dua etmekten cok zormuş anne olmaya calismakta anne olmakta