Benimde öyle oldu hesaplarıma göre 5 hastalıktır ama 4 haftalık cikti rken gebelik olduğunu söyledi endişeleniyorum insann ister istemez rwbbim sag saglim kucağımıza almayı nasip etsin konuşulanları gore demekk9 normal boyle olması düşünüp canımızı sikmayalim