yuksell07 Kızlar test yaptım ama negatif ama bende ne adet belirtisi nede hakilelik belirtisi hiç birşey yok🙈
yuksell07 sehrengiz_8 ay inss benimkide bebek yoksa gelsin uzadıkça adet dongusude değişiyor insanın 😞