Merhaba güzel anneler, bir süre aranızdan ayrıldım. Bir boş gebelik geçirdim ve 23 Aralıkta zorunlu kürtaj oldum.. Çanakkalenin en iyi doktorlarından birine gittim ama boş gebelik diye bana ne bir ağrı kesici ne bir antibiyotik verdiler.. İlk iki gün hiç ağrım olmadı hatta kanamam bile yok denecek kadar azdı. Ben de ailemin yanına İstanbula gideyim dedim. Fakat Üçüncü gün giderek artan şiddetli bir ağrı ile kanamam başladı. Gece dayanamadım İstanbulda bir hastaneye eşim götürdü. Doktor içeride bir parça kalmamış ama rahim duvarın cok kalın dedi. Metiller diye bir ilaç, ağrı kesici ve antibiyotik verdi. Ağrılarım azaldı ama hala hafif devam ediyor. Kanamam da çok olmasa da hala var. Çok uzun anlattım özür dilerim ama endişelenmeye başladım.. İlk gebeliğimdi.. Daha önce başına gelen ve vakum kürtaj olan var mı kaç güne kendinizi toparladınız.. Bende metilerden sonra normalden daha büyük bir parça geldi. Başına gelen varsa beni bir aydınlatsın Allah rızası için.. Çok korkuyorum..