Aysima288 Gebeligm ve 19 haftalgm. Hareket hissetmiyorum esime soyluyorum diyorki sen hissetmiyosundur cok kafama takiyorm
Merveacar97 Aysima288 ben ilk hamılelıgımde 18 de hissettim ikincide daha erken derler ama 20de hissettim bebek sakın demıstı kucukken doktor ondan cok hissetmedim oglum ultroson da bile kıpır kıpırdı daha erken hissettim oyuzden bence
Merveacar97 Aysima288 yok bnce hıc canını sıkma oynar daha bnde oyle gec hissettim masallah smdı pazartesi dogacak her bebek bir olmuyor sakın bebekdır oda belkı