Nursekmen hayır canım 8. Haftaya kadar hep alttan bakıldı bana dotkor oradan bakıp düşük tehliken varmı yokmu daha net görüyor aslında bebeğe zarar vermiyor çoğu kişi alttan bakılmaz diye söylüyor ama mesela abimin eşine hep 9 ay boyunca alttan baktılar çok şükür sağlıklı ikizleri oldu riskli olsa doktorlar bakmaz zatenn yani bebeği tehlikeye atmak istemezler ama tabi için rahsr etmiyorsa baktırma canım göbeğinden baksınlar