Doktor dramamine yazmıştı bulantidan dolayi ve benim aşırı bulantım oluyordu günde 2 yada 3 defa kullanıyordum bir ayda 5 kutu bitirdim ve eczacı çok zorda kalmazsan içme dedi yemene dikkat et dedi ama ben içmeden geçmiyor bulantım 14+3teyiz ne zaman geçer acaba bulantilar😔