Anne18 benim de suyum az canım doktor bol su tüketmemi onerdi 4 litre gunde diyebilirim. Birde havuc suyu dedi ama fazlasini icip sekerinide yükseltme dedi. Her sabah 1 bardak havuç suyu ve bol su içiyorum. Suanlik su seviyemiz bizim hep aynı yaşaması için yeterli dedi tabi normalin altinda orta seviyede bizimki. En derin tek cepin 2 nin altında olmaması önemli olanmış. Tabi olcum yapilirken 4 tarafin toplami alniyo normalde ama onemli olan en derin cepin o seviyesi. Inşallah yükselmiştir senin stres yapma 🤲