gamzenurbozdere Melos580 bugun olmadım yapım dersın tek cızgı cıkar sonra yarın olursun zaten hep boyle oluyor😡
Salandozlu Melos580 valla canım benim bir gün geçmişti test yaptım pozitif çıktı hemde bayağı koyu kırmızı çizgiyle🤣
yuksell07 Melos580 benimde dündü adet günüm gelmedi vallahi bugün test yaptım ama negatif ne adet belirtim var ne hamilelik şaştım kaldım vallahi ne yapicm bilmiyorum 😂🙈
Momcans Benim doktorum adet gecikmenden tam 1 hafta sonra yaparsan daha net sonuc alirsi demisti sabrettim 1 hafta bekledim🙈🙈