Acemianne27 Merhaba güzel anneler doğum yapalı 12 gün oldu spinal sezeryan ile doğum yaptım dıştan yapıştırma içten dikiş az önce elimi dikişlerime sürdüğümde içten fındık kadar büyüklüğünde şişlik ele geliyor sizce normal mi bu
OA3905 Acemianne27 benim de 9 gün oldu aynı şekilde başında ve sonunda şişlik var ama gün ve gün iniyor
Babyy1S Acemianne27 bnde de sislik var dıştan bakincada belli elimle dokundgm da ise sertlik var zamanla duzelir
Tgcclskn Merhaba şuan hastanedeyim bende sezeryan oldum ne zaman iyilesiriz ağrı kesiciler ağrımi kesmiyor yürü dediler iki adım zor attim
eymenMomy_ Tgcclskn Merhaba bende 1 ay önce sezeryan oldum korkma geçiyor zamanla ağrılar. Ne kadar yürüyüş yaparsan o kadar iyi senin için, InşAllah yarın biraz daha iyi olucaksin ama malesef ki ağrılar 1 hafta kadar da sürebilir
Acemianne27 Tgcclskn 1 haftaya kalmaz geçiyor canım korkma. Tabi ufak tefek ağrılar oluyor ama dayanılmayacak gibi değil evine geçince de hareket etmeye çalış