Dgalarca hissedemeyip gecenin bi yarısı hastahenye gittim. Gündüz sağlık ocağına gittim ama bazen bebekler 7 saat uyuyabiliyor bende 20. Haftadan snra daha net hissediyorım şu an 27 olduk her sabah hissetmek her akşam hissetmek kadar güzel bişi yok elimi koyuyorum elime bi vuruyo şükretmek için daha ne olabilir ki rabbim yavrularımızı korusun.