huzursahibi 24.haftamda yaptırdım stajyerlere bakiyo doktor oturuyor,karnıma bildiğiniz vurdular o ultrasyon aletiyle neymiş bebek çok hareketliymis hareketi biraz dursunmuş, ayrıca kendisi doktor bana diyor sizce bu el mi ayak mı bilmm ne ne anlamadı acemiydi sanırım .çok pişman oldum keşke gitmeseydim cinsiyeti bile yanlış söyledi daha neler neler… Allah her hastayı bilinçli ,anlayışlı tabiblerle karşılaştırsın inşallah.