5 günlük oldu oğlum göbeği düşmedi ama az önce altını alırken az bişey kanadığını gördüm doktorumuza yazdım ama daha cevap vermedi başına gelen varmı geçermi kafama taktım çok gerçekten hamilelikte zor olunca daha da zormuş şimdi annelerimizin kıymetini dahada anladım