Kızlar valla ikinci gebeliğim 23+1 im ne kullandıysam aynı geçmedi sadece azaldı sabah kesin kusuyorum gündüzde sürekli ekşiyorum kaynıyor resmen geçecek zorlu bir süreç günde bi soda sade belki bi nevi rahatlatır sopuk süt yudum yudum içmek sağlıcakla alalım kucağımıza inşallah