Cansu111 Kızlar 35 haftama girdm 2 gündr bel agrsı cekiyorm ve ara ara kasıgmda vajinamda da agrı hissediyorm karnmda sertlesiyo bunlr normal mi yoksa ciddiye mi almalıym erkn doğum riskimde var ne yapmalym bilemedim
Suzan Cansu111 sertleşmelerin kasılma mı diye anlamaya çalış canım dakika tut düzenliyse bi acile gidip nst çektir istersen
Suzan Suzan ben de çok anlayamıyorum ama karnımın bütünü sertleşiyor ve bu bazen 10 dk bazen 5 dk arayla oluyor düzenli olarak o zaman kasılma olduğunu anlıyorum. Bu şekildeyken nst çekilmeye gitmiştim sancım çıkmıştı
ayse6161 33 haftamdayim ayni sikayetler bendede vardi nst ve alt muayenem normal cikti ..lakin idrar enfeksiyonumdan dolayi agrim oldugunu soledi doktor ilac yazdi enfeksiyon durumu erken dogumu tetikliyormus en kisa surede doktoruna gorun 👍
Cansu111 ayse6161 bende 30 haftlkda dedign gibi oldm muayne iyi cikti nst haff sanci çıktı serm takldm antibiyotk kullndm bi kac hafta once gittigimde sonuclr iyi ciktı ama bu farklı bi agrı onun gibi degil
ayse6161 Cansu111 sakin ol panige kapilma bebis buyudugu icinde son haftalar artik kasilmalar artiyorda olabilir.. Allahin izniyle hersey yolunda diye dusün ama doktoruna gorün ihmal etme ...
ozdenarda Cansu111 bende 35 +3 um dum nstde birden sancim cikmaya basladi ve uc seviyelere kadar cikti hemen adalat ve progestan kullanmaya basladim aksam tekrr ciktm hala duzenli sancilarm devam ediyordu ama siddetini azaltti erken doguma isaret oldugu icin evde tuvalet ihtyci harici kalkmiyrm bence aksatmayn ve gidip bi nst cekinin derim
ozdenarda Cansu111 benm sancilarım cok duzenli oldu mesela 40 dkikada bir basladi bi kac kez hep 40 dk sonra 20 dk sonrada 10 dkkaya dustu kasilma oluyor karnim tas gibi oluyor vajinama baski hissediyrm ve 40 saniye sonra falan geciyor
ozdenarda Cansu111 her sancin oldugunda dakikasi dakikasina not al ve sure tut iki sanci arasnda sureye bak hep duzenlimi gidicek baakalm