Kızlar mrb bir tek bende mi oluyor bu göğüs kafesi ağrısı herkesde var mı otururken bile ağrıyor ya uzanmam gerekiyor yada kollarımı sürekli tutmam gerekiyor ancak öyle azalıyor ağrı cuma günü kontrolüm var ancak ozaman sorarım doktora size de bir sormak istedim