Baver Yeni doğum yaptım 40 gun oldu bende sizin gibi cok araştırdım sırf isim yaptıgı için herkes iyi dediği için birilerini seçmek istemedm cunku cok iyi olsalar bile yogun olabılıyorlar sana ayırdıgı vakıt cok onemli en azından ben hep bunları dusundum cunku yerı gelecek pskoljkmen kotu olacaksın ve yanında esın ve doktorun olacak o yuzden doktorun cok onemli aklımdakı tum soruları cevaplamalı senı ve karnındakı bebegını mutlu sekılde evıne gondermeli ve sonrada kucagına vermeli 💖
MEDİCALPARK NESRİN CEYLAN AYDIN
Güler yüzüyle sakin yapısıyla bize ayırdıgı vakıtle bizi cok memnun etti dolu dolu 9 ay geçirdik annemiz ablamız herseyımız oldu gercekten once rabbıme sonra hocamıza güvendık ve 40 dundur bebegımle evdeyız kesınlıkle gorusmeni isterim 👍🏻