Merhabalar, anca Fırsatım oldu yazabiliyorum 😊 Bebeğim 38+2 de acil sezeryan kararıyla kucağıma aldım. Gelelim hikayeme 🤱🏼 Son zamanlarda özellikle 3 gün boyunca okadar hareketsizdi ki karnımda ne yersem yeyim hiç etkisi olmadı tatlı olarak yemediğim kalmadı. Nst de hareket sıfır kalp atışı 180 lerdeydi. Doktor taşikardi dedi bu duruma. Tabi tıbbı olarak anlamadığım için benim açımdan kalbi atıyor ama neden hareket etmiyor endişesi vardı. Doktor hergün çağırdı sürekli kontrol etmemiz lazım dedi hareketleri ve kalp atışı hızlı olduğu için 4 tane serum yedim ama hala tık YÖK karnımda. En son gün tekrar doktor gel dedi nst girdim yine hareket YÖK ben yine hissetmiyorum hiçbirşey doktor bu durum hiç normal değil bi aksilik var dedi ya kaka yaptı yada kordonla alakalı riske atamam acil alıyoruz dedi. Muaneye gittim bebeğimi kucağıma aldım 🤗 hemen ailelere haber verdik. Eşim ailesi şehir dışında anca gece gelebildiler benim ailem aynı şehirde son anda yetiştiler tam ben asansörle ameliyata inerken geldiler de bebeğimin kıyafetlerini alabildik 😂😂 ameliyathaneye indik Baya kalabalık herkes bişeyler yapıyor doktorum durumları anlatıyor epidural yaptım sezeryana karar verdik. Epidural iğnesi hiç acıtmıyor ama o iğneyi vurmak için aldığınız pozisyona girmek zor yada ben beceremedim 😂😂 neyse herşey yapıldı sonda takıldı o sırada eşimi aldılar içeri başlıyoruz deyip başladılar o an Hatim indirdim Bebeğim sağlıklı olsun diye ve çok şükür sesini duydum. Boynuna iki kere kordon dolanmış o yüzden paşamın kan akışı azalmış hareket edememiş çok şükür zamanında müdahaleyle sağlıklıda aldım kucağıma. Emzirdim ilk başta sütüm yoktu ama asla mama vermedim bıkmadan usanmadan emzirdim hatta ucu yara oldu ağlaya ağlaya dmzirdim çok şükür sütüm 3. Gün geldi. Aklınızda bulunsun göğüs ucu yarası için ayva çekirdeği 2 güne düzeldi 😂 çok uzun oldu kusura bakmayın Allah’ım herkese sağlıklıca çocuğuna kavuşmayı nasip etsin 🙏