Arkadaşlar merhabalar 11 haftalık hamileyim ve sadece 6.haftada midem bulandı o da kusacak seviyede değildim kendimi kustururdum rahatlamak için.sonrasında midem de bulanmadı kokulardan da rahatsz olmadım .aksine iştahım çooook açık ve ağzım hiç boş durmuyor..bulantsız ağrısız geçmesi çok güzel de :) pis boğaz olmak kötü oldu benim gibi olan var mı acaba