Ballicut Beyzaylmz7 hemen gidiyor doğumdan sonra ona canımı sıkmıyorum da normal doğuma sıkıntı fazla kilo🥲
Ozgeksn Beyzaylmz7 çok kilo almadım sanırım zayıf hamile kalmıştım ama şekerden korkuyorum biraz tatlı şeylere düşkünüm 8. Haftamda 43 kiloydum şuan 51 🤷🏻♀️Sizde de var mı bilmiyorum ilk başta göğüslerim büyümüştü sonra bi anda durdu hala aynı🤦🏻♀️İnşallah sağlıkla kucağımıza alalım 🤲🏻
Beyzaylmz7 Ozgeksn benim de baya büyüdü şuan hala aynı büyüme yada küçülme yok normal küçüktü hamilelikte baya bi büyüdü benim göğüsüm İnşallah Sağlıcakla alırız hepimiz 🤲
threestar Beyzaylmz7 31’deyim sanki her hafta 2 ay varmış gibi geliyor geçmiyormuş gibi ama çok az kaldı aslında yavastan hastane çantamı hazırlıyorum, haftaya da NST’ye gireceğim ilk kez muhtemelen bu haftalar hızlı gececek 🙈
Beyzaylmz7 threestar banada geçmiyor zaman hiç sanki 30 dan sonra hemen gelecek gibi ama bi yandan da geçmiyor her gün 12 den sonra 1 gün daha geçti diye seviniyorum o kadar ağırlaştım yoruldum ki artık kavuşmak istiyorum :)
Baharlargelecek Eylul2107 ya aynen 28 haftaya kadar gayet hafıf gıbıydım ama artık iki adım at uykum gelıyor
banudemiryr 30.hafta aşırı iştahsızlık , enerjisizlik, depresiflik var . Hayırlısıyla bitse artık hamilelik cidden zormuş 😨🤷🏻♀️
Beyzaylmz7 banudemiryr hepimizde aynı sorunlar var sanırım banada arada mide bulantısı oluyor niyeyse kendimi az kaldı diyerek motive ediyorum
minik_kalbim Beyzaylmz7 30+5im yaklaşık 28.haftamdan beri modum düşük evimi bile temizlemek gelmiyor içimden zaten halimde yok hemen kalbim çarpiyor belim ağrıyor.😣
Beyzaylmz7 minik_kalbim önceden 2 güne bir temizlerdim evimi bende artık yapamıyorum doğru düzgün ağırlık oluyor ve sürekli bi halsizlik var 🤦🏻♀️
Beyzaylmz7 Eylul2107 bu haftaya kadar zamanın nasıl geçtiğini anlamadım ama banada bu haftada hiç geçmiyor az kaldı aslında ama fiziksel yorgunluktan dolayı artık sabredemiyoruz bence
Eylul2107 Beyzaylmz7 bu haftaya kadar da zor geciyordu bizim ama 30. Hafta da daha kötü geciyor sert tekmeler nefes darlığı şişik eller yüzler baya zorluyor valla
Beyzaylmz7 Ozlemust bende hamile kalmadan önce göbeğimde vardı çatlak kilo alıp vermekten dolayı ama hamilelikte göğsümde oluştu malesef birde beyaz tenlilerde daha çok oluyor mus çatlak