Kızlar birşey sormak istiyorum 31+5 iz 2 gündür bebek hareketlerinde biraz yavaşlama hissediyorum yani hiç hareket etmiyor diyerek ediyor şükür ama eskisi gibi değil sanki normalde 32 den sonra standartlasiyor diyorlardı ama biz daha 31 5 iz ama bebişim 2 hafta ondan giidyordu acaba ondan olabilir mi hani kendi biraz iri bir bebek dedi doktor yeri daraldığı için yavaşlamış olabilir mi bilemedim sizce nedir fikri olan var mı