umudum321
Bende daha dun bu konuyu eşime sordum oda iş yerlerindeki doktoru aradı doktor dedi cocuk 1 2 gun cok oynar 3 4 gun yorulur az oynar normal dedi 2 saate 20 den az atarsa doktora gidin dedi bende dk tuttum 8 dkkda 10 tane attı biz gece uyurken oynuyorlar bence eşim cunku bazen gece elini koyuyuromuş diyo gece cok oynuyor bence şimdi bizi dinlendiriyor 4 5 hafta sonra geceleri uyutmicagı icin 🤭