Duygu1122 Merhaba 10.haftadayım hala bulantılarım devam ediyor doktorum bulantı ilacını kullanmamı söyledi gece yatmadan 2 kere alıyorum çokta iyi geliyor. Aranızda kullananlar var mı veya bebeğe bir zararı olur mu biraz düşünceliyim🙄
Okyanusymn Duygu1122 30. Haftama girecem hala kullanıyorum geceleri 1 tane alıyorum. Endişe etme hıcbır zararı yok alllahın izni ile 🥰
Mehtpsahn_53300 Duygu1122 bnde 31 haftalığım her gece yatmadan 2 tane alıyorum galiba doğurana kdr kullncm korkuyorum doğm sonrasında dewam ederm die bağımlılık oldu galiba bıraktgm gibi midem bulanmaya başlicak mış gibi 😣😣😣
kubusssss17 Duygu1122 36.haftadayım hala kullanıyorum. A grubu ilaçlardan o yüzden herhangi bir zararı yok
Duygu1122 Okyanusymn çok teşekkür ederim canım içimi rahatlattın Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah😊
Duygu1122 Mehtpsahn_53300 bende bir bırakmayı denedim ama o gün bitmedi çok kötü oldum ve devam ediyorum şuandada😊
kubusssss17 Duygu1122 başlardaki gibi değil çok sükür ama ara ara yokluyor yine. Bırakmaya da cesaret edemiyorum bir taneye düşürdüm sadece
Efrat 36 yı dolduruyorum hala alıyorum doktorum hiçbir zararının olmadığını söyledi rahat olun başka türlü geçmiyor 😬
Ulkumom Duygu1122 birsure kullandım sonra doktora sormadan bı kaç kere bırakmayı denedim sonra bazen zorlandım bırakamadım en son denememde bıraktım. Mide bulantısıni.cok yoğun yaşamıştım akşam 2 tane içiyordum bazen o bile etki etmiyordu. Zor zamanalr tabiki kimse ilaç kullanmak.istemez ama.mide bulantısı kusma hissi yaşam kalitesini çok etkiliyor
Duygu1122 Ulkumom Allah yardımcımız olsun. O bulantı kusma hali çok kötü tüm günde sürüyordu inşallah geçer en kısa zamanda🥰