Arkadaşlar merhaba . Benim 2,5 yaşında kızım var ve hamileyim 10+1 haftalık 😌 Ben koru hastanesinde yaptım ilk doğumumu . İkinci içinde oraya gittim ama çok değişmiş . Giden varmı hangi doktoru tercih ettiler bana yardımcı olursanız sevinirim sevgili arkadaşlarım 😌😌