Sena1993 Arkadaşlar merhaba, ben ilaç tedavisi ile hamile kaldım. Şuan elimde 2 paket kullanılmamış klomen var. Ve içerisinden 5 adet kullandığım femara var ihtiyacı olan varsa ücretsiz vereceğim. Özellikle femara pahalı bir ilaç 200 civarına almıştım.